ПРОГРАМ РАДА ОКРУЖНОГ ПРИВРЕДНОГ СУДА У БИЈЕЉИНИ ЗА 2017. ГОДИНУ
ОКРУЖНИ ПРИВРЕДНИ СУД У БИЈЕЉИНИ
Број: 59-0-Су-07-000 004
Бијељина, 03.01.2017 г
На основу члана 48. став 1. Закона о судовима Републике Српске (Службени гласник Републике Српске бр. 37/12 , чл. 8 т. д) и г) Правилника о унутрашњем судском пословању (Службени гласник Републике Српске бр. 9/2014) и члана 19. Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста у Окружном привредном суду Бијељина бр. 59-0-Су-14-000 322 – пречишћени текст од 18.06.2014 г, предсједник Окружног привредног суда у Бијељини дана 03.01.2017 г утврдјује сљедећи
ПРОГРАМ РАДА ОКРУЖНОГ ПРИВРЕДНОГ СУДА У БИЈЕЉИНИ за 2017 годину
И ЦИЉ ПРОГРАМА
Циљ доношења Плана Окружног привредног суда у Бијељини за 2017 г (у даљем тексту: План и програм рада суда), јесте расподјела послова судија и других запосленика суда у 2017 години, са циљем њихове пуне ангажованости, максималног и рационалног кориштења радног времена те ефикасног и квалитетног обављања послова и радних задатака радног мјеста.
План рада суда заснива се на Плану рјешавања предмета за 2017 г , реалном приливу предмета , броју судија, стручних сарадника и осталих запосленика суда.
ИИ РАСПОРЕД ПОСЛОВА
Годишње послове суда чине послови предсједника суда, судија и административно-техничког особља.
Предсједник суда обавља послове судске управе у складу са законом и Правилником о унутрашњем судском пословању, одговоран је за руководјење цјелокупним судом и судском управом, има обавезу поступања у судским предметима те представља суд пред другим органима и организацијама а у случају спријечености, мијења га судија који за то буде одредјен.
Судије поступају у предметима привредно правних спорова, предметима судског поступка извршења, предметима стечаја и ликвидације привредних друштава, предметима регистрације привредних субјеката и ванпарничним предметима.
Административно – технички послови у суду односе се на послове судске писарнице, пријема и отпреме писмена, рачуноводствено-књиговодствене послове и информационо-комуникацијске послове и ови послови се у цијелости имају обављати сходно пословима радног мјеста према Правилнику о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста у Окружном привредном суду Бијељина .
Распоред послова у току 2017 г може се измијенити и допунити, а утврдјени распоред послова за 2017 г јесте:
Ад 1) предсједник суда и замјеник предсједника суда
Предсједник суда Гужвић Божана има права, обавезе и одговорности утврдјене Законом о судовима, Правилником о унутрашњем судском пословању, Правилником о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста и другим прописима.
У случају спријечености и одсуства предсједника суда у 2017 г, за судију који мијења предсједника суда одредјује се судија Лугоња Драженко.
Ад 2) распоред судија и стручног сарадника
а) ПРИВРЕДНИ СПОРОВИ (Пс-предмети вриједности предмета спора преко 5.000,00 КМ, Малс-предметни вриједности предмета спора до 5.000,00 КМ)
Привредне спорове рјешаваће:
- Судија – предсједник суда Гужвић Божана
- Судија Митровић Мирољуб
- Судија Лугоња Драженко
б) СТЕЧАЈНИ ПРЕДМЕТИ И ПРЕДМЕТИ ЛИКВИДАЦИЈЕ (Ст, Л)
Поступке стечаја и ликвидације проводиће:
- Судија Алида Надј-Мадјарац
ц) ПОСТУПАК РЕГИСТРАЦИЈЕ ПОСЛОВНИХ СУБЈЕКАТА и ЛИКВИДАЦИЈЕ ПРИВРЕДНИХ ДРУШТАВА ПО СЛУЖБЕНОЈ ДУЖНОСТИ (Рег, Л-Рег)
Поступак регистрације пословних субјеката и ликвидације привредних друштава по службеној дужности проводиће:
- Судија Крстић Слободана
- Судија Лугоња Драженко
д) ВАНПАРНИЧНИ ПОСТУПАК (В) и ПРЕДМЕТИ ПРАВНЕ ПОМОЋИ (Пом, Мпом)
Ванпарничне предмете рјешаваће, као и поступати у предметима правне помоћи:
- Судија Лугоња Драженко
е) ИЗВРШНИ ПОСТУПАК
У извршним предметима суда поступаће све судије и то:
- судија Гужвић Божана (Ип-Ком, Малс-Ип)
- судија Митровић Мирољуб (Ип-Ком, Малс-Ип)
- судија Алида Надј-Мадјарац (Ип-Ком, Малс-Ип)
- судија Крстић Слободана (Ип-Ком, Малс-Ип)
- судија Лугоња Драженко (Ип-Ип, Пс-Ип, Малс-Ип, В-Ип)
Стручни сарадник Гркинић Игор распоредјује се код судије Лугоња Драженка ради помагања у раду имајући у виду да судија Лугоња Драженко поступа у сложенијим и захтјевнијим поступцима извршења, а уједно ће вршити и дужност службеника за односе са јавношћу и обављати послове везане за приступ информацијама суда.
Приоритет у рјешавању предмета имају предмети из Плана рјешавања предмета за 2017 г којим су у 2017 г обухваћене све судије, предмети у вези или проистекли из стечаја те остали предмети који су по својој природи хитни (нпр. предаје у посјед, исељење из пословних простора, спорови из области ауторског права и сл.).
Дакле, искључена је слобода дискреционог редослиједа рјешавања предмета као и било чије интервенције у правцу рјешавања предмета који нису у Плану рјешавања предмета за 2017 г, с тим да предсједник суда може, изнимно, одобрити рјешавање предмета који нису обухваћени Планом рјешавања предмета за 2017 г у случају изузетно велике вриједности спора, сложености или значаја предмета спора и сл.
Степен испуњења Плана рјешавања предмета за 2017 г, предсједник суда ће пратити редовно, најмање једном мјесечно а тромјесечне извјештаје о испуњености Плана, достављати ће Јединици за ефикасност правосудја Високог судског и тужилачког савјета БиХ и предсједнику Вишег привредног суда у Бања Луци . Проценат испуњења Плана има се разматрати редовно и на Колегијуму судија свака три мјесеца.
Судије и стручни сарадник, у 2017 г имају обавезу присуства едукацијама, и то три дана (минималан обим стручног усавршавања који сваки судија мора остварити у току године сходно Одлуци о минималном обиму стручног усавршавања судија и тужилаца у Босни и Херцеговини бр. 07-50-2853-3/2013 од 28.10.2013 г).
На основу сачињених анализа о раду на појединим рефератима, предсједник суда може доносити мјере за ажурнији рад по предметима и бољу искориштеност радног времена кроз прерасподјелу предмета.
Ад 3) административно технички послови
Административно- техничке послове у суду обављаће:
- шеф службе рачуноводства, Гарић Драгана
- књиговодствени послови, послови архиве, послови економа, Хамзић Злата
- референт за унос података – Шакота Оливера
- референт за отпрему поште и скенирање докумената– Максимовић Рада
- уписничар на судском регистру – Перић Мира
- асистенти дактилографи који се распоредјују како слиједи:
са судијом Гужвић Божаном, Николић Бојана која ће обављати и послове техничког секретара за Гужвић Божану као предсједника суда
са судијом Митровић Мирољубом, Миличевић Бранка
са судијом Алидом Надј-Мадјарац, Малетић Младенка
са судијом Крстић Слободаном , Ибишевић Хариза
са судијом Лугоња Драженком и стручним сарадником Гркинић Игором, Цвијетковић Недељка
(асистенти-дактилографи могу, по потреби а по налогу предсједника суда, бити распоредјени и код другог судије)
- ИКТ администратор и технички оператер, Ерделић Небојша
- Судски достављачи и возачи, Тривковић Василије и Ерделић Небојша
ИИИ СТУПАЊЕ НА СНАГУ И ОБЈАВА
Ова одлука ступа на снагу даном доношења и биће уручена свим запосленицима суда те објављена на wеб страници суда.
О извршавању овог годишњег Плана, стараће се предсједник суда.
ПРЕДСЈЕДНИК СУДА
Гужвић Божана