• logo
  • osnovna stranica
  • Основни суд у Фочи

    Иди на садржај
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Одлука о организацији рада за вријеме трајања ванредне ситуације

    19.03.2020.

    БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА

    РЕПУБЛИКА СРПСКА

    ОСНОВНИ СУД У ФОЧИ

    Број: 94 0 Су 20 000 240                                                                     

    Фоча, 17.03.2020.године                                                                                                            

     

     

     

                На основу цланова 48. став 2. Закона о судовима Републике Српске (,,Службени гласник Републике Српске" број: 37/12 и 44/15), цлана 8. Правилника о унутрашњем судском пословању ("Службени гласник Републике Српске" број: 9/14), те Препоруке Високог судског и тужилачког вијећа Босне и Херцеговине од 15.марта 2020.године и Препорука Министарства Правде Републике Српске број 08.020/Сл-1/2020,   предсједница Основног суда у Фочи, доноси

     

                                       О Д Л У К У

     

    И/ Због проглашења ванредне ситуације у вези новонастале епидемиолошке ситуације изазване Цорона вирусом (ЦОВИД 19), Основни суд у Фочи НЕЋЕ ПРИМАТИ СТРАНКЕ од 17.03.2020.године ДО ДАЉЊЕГ, осим у изузетним случајевима који ће се сваки за себе посебно процијенити  те  хитни и неодложни случајеви.

     

    ИИ/  Скраћује се радно вријеме суда и то од 07.30 – 13.30. часова.

     

    ИИИ/  Сва заказана рочишта односно претреси, изузев  оних за које је законом прописано да су хитна или неодложна, неће се одржавати у периоду од дана доношења ове Наредбе па до 03.априла 2020.године.

     

    ИВ/ Судије Основног суда у Фочи ће у сваком поједином предмету процијенити да ли су испуњени услови за отказивање заказаног рочишта те да у случају одгоде е-маилом, поштом или телефоном одмах обавијесте странке или пуномоћнике и законске заступнике о одгоди рочишта.

     

    В/ Неодложна или хитна рочишта/претреси (притворски кривични предмети, предмети у дежури и сл.) судије ће одржавати у судници како би се створили услови за прописану удаљеност судија и другог особља.

     

    ВИ/ Дежурства на кривичном и прекршајном реферату одвијат ће се без промјена уз обавезно провођење свих заштитних мјета и препорука предострожности.

     

    ВИИ/ СВИ ПОДНЕСЦИ имају се достављати ПУТЕМ ПОШТЕ ИЛИ Е МАИЛОМ објављеним на wеб страници суда те се НЕЋЕ МОЋИ НЕПОСРЕДНО предавати у пријемној писарници суда.

     

    ВИИИ/ Све информације ће се странкама давати искључиво путем телефона објављених на wеб страницама или путем е маила, а странке се упућују и на апликацију “Приступ судским предметима путем интернета”  - правосудје.ба  (увид у спис, стање списа итд).

     

    ИX/ Захтјеве за издавање Увјерења о невођењу кривичног поступка и невођењу прекршајног поступка, СТРАНКЕ ЋЕ ОДЛАГАТИ У КУТИЈЕ које ће се налазити само на предулазу/портирници суда, с обавезним навођењем контакта странке (број телефона или е маил) и то сваког радног дана у период од 08.00 – 12.00 часова, те ће службеници суда странке контактирати накнадно ради издавања увјерења у тачно одређено вријеме идућег радног дана.

     

    X/ Захтјеве за овјеру исправа намјењених за употребу у иностранство („Апостилле“) СТРАНКЕ ЋЕ ОДЛАГАТИ У КУТИЈЕ које ће бити постављене на предулазу/портирници суда, с обавезним навођењем контакта странке (број телефона или е маил) и то сваког радног дана у период од 08.00 – 12.00 часова. те ће службеници суда странке контактирати накнадно ради уручења исправе у тачно одређено вријеме идућег радног дана.

     

    XИ/ У случају  предаје и преузимања захтјева/исправа из тач.ИX И X одлуке,   дозвољено је присуство само једној странци па ће тако свакој наредној странци бити омогућен приступ  у холу суда/ портирници тек након што претходна странка напусти наведене просторије суда. Наређује се потребна социјална дистанца од најмање 1 метар између особа које чекају пријем.

     

    XИИ/ Адвокати се упућују да све поднеске достављају ИСКЉУЧИВО ПУТЕМ Е –КОМУНИКАЦИЈЕ ИЛИ ПОШТОМ те се до даљнег обуставља достава свих писмена путем претинца адвоката у суду, односно непосредно у писарници.

     

    XИИИ/ Извршиће се ванредна дезинфекција пословних површина зграде суда, а  у складу са расположивим новчаним средствима обезбједити што већу количину дезинфекционих средстава. Радница на одржавању чистоће суда дужна је користити дезинфекциона средства.

     

    XИВ/ Потребно је да запосленици излазак из суда у току радног дана сведу на најмању могућу мјеру, а предсједница суда ће одмах донијети одлуку о организацији рада суда у вријеме трајања ванредне ситуације.

     

    XВ/Ова одлука ступа на снагу ОДМАХ те ће се примјењивати убудуће све до опозива исте тј. док се не остваре услови за рад суда без опасности од обољења запосленика.

     

    XВИ/ Ова одлука ће бити истакнута на згради суда те објављена на wеб страници суда и у средствима јавног информисања.

                                       

    Предсједница суда

     

    Наида Хубјер

    Одлуку доставити :

    1.      Свим упосленицима,

    2.      Wеб страница суда,

    3.      Улазни простор зграде суда и огласна табла.

    Приказана вијест је на:
    812 ПРЕГЛЕДА
    Копирано
    Повратак на врх

    Одлука о организацији рада за вријеме трајања ванредне ситуације

    19.03.2020.

    БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА

    РЕПУБЛИКА СРПСКА

    ОСНОВНИ СУД У ФОЧИ

    Број: 94 0 Су 20 000 240                                                                     

    Фоча, 17.03.2020.године                                                                                                            

     

     

     

                На основу цланова 48. став 2. Закона о судовима Републике Српске (,,Службени гласник Републике Српске" број: 37/12 и 44/15), цлана 8. Правилника о унутрашњем судском пословању ("Службени гласник Републике Српске" број: 9/14), те Препоруке Високог судског и тужилачког вијећа Босне и Херцеговине од 15.марта 2020.године и Препорука Министарства Правде Републике Српске број 08.020/Сл-1/2020,   предсједница Основног суда у Фочи, доноси

     

                                       О Д Л У К У

     

    И/ Због проглашења ванредне ситуације у вези новонастале епидемиолошке ситуације изазване Цорона вирусом (ЦОВИД 19), Основни суд у Фочи НЕЋЕ ПРИМАТИ СТРАНКЕ од 17.03.2020.године ДО ДАЉЊЕГ, осим у изузетним случајевима који ће се сваки за себе посебно процијенити  те  хитни и неодложни случајеви.

     

    ИИ/  Скраћује се радно вријеме суда и то од 07.30 – 13.30. часова.

     

    ИИИ/  Сва заказана рочишта односно претреси, изузев  оних за које је законом прописано да су хитна или неодложна, неће се одржавати у периоду од дана доношења ове Наредбе па до 03.априла 2020.године.

     

    ИВ/ Судије Основног суда у Фочи ће у сваком поједином предмету процијенити да ли су испуњени услови за отказивање заказаног рочишта те да у случају одгоде е-маилом, поштом или телефоном одмах обавијесте странке или пуномоћнике и законске заступнике о одгоди рочишта.

     

    В/ Неодложна или хитна рочишта/претреси (притворски кривични предмети, предмети у дежури и сл.) судије ће одржавати у судници како би се створили услови за прописану удаљеност судија и другог особља.

     

    ВИ/ Дежурства на кривичном и прекршајном реферату одвијат ће се без промјена уз обавезно провођење свих заштитних мјета и препорука предострожности.

     

    ВИИ/ СВИ ПОДНЕСЦИ имају се достављати ПУТЕМ ПОШТЕ ИЛИ Е МАИЛОМ објављеним на wеб страници суда те се НЕЋЕ МОЋИ НЕПОСРЕДНО предавати у пријемној писарници суда.

     

    ВИИИ/ Све информације ће се странкама давати искључиво путем телефона објављених на wеб страницама или путем е маила, а странке се упућују и на апликацију “Приступ судским предметима путем интернета”  - правосудје.ба  (увид у спис, стање списа итд).

     

    ИX/ Захтјеве за издавање Увјерења о невођењу кривичног поступка и невођењу прекршајног поступка, СТРАНКЕ ЋЕ ОДЛАГАТИ У КУТИЈЕ које ће се налазити само на предулазу/портирници суда, с обавезним навођењем контакта странке (број телефона или е маил) и то сваког радног дана у период од 08.00 – 12.00 часова, те ће службеници суда странке контактирати накнадно ради издавања увјерења у тачно одређено вријеме идућег радног дана.

     

    X/ Захтјеве за овјеру исправа намјењених за употребу у иностранство („Апостилле“) СТРАНКЕ ЋЕ ОДЛАГАТИ У КУТИЈЕ које ће бити постављене на предулазу/портирници суда, с обавезним навођењем контакта странке (број телефона или е маил) и то сваког радног дана у период од 08.00 – 12.00 часова. те ће службеници суда странке контактирати накнадно ради уручења исправе у тачно одређено вријеме идућег радног дана.

     

    XИ/ У случају  предаје и преузимања захтјева/исправа из тач.ИX И X одлуке,   дозвољено је присуство само једној странци па ће тако свакој наредној странци бити омогућен приступ  у холу суда/ портирници тек након што претходна странка напусти наведене просторије суда. Наређује се потребна социјална дистанца од најмање 1 метар између особа које чекају пријем.

     

    XИИ/ Адвокати се упућују да све поднеске достављају ИСКЉУЧИВО ПУТЕМ Е –КОМУНИКАЦИЈЕ ИЛИ ПОШТОМ те се до даљнег обуставља достава свих писмена путем претинца адвоката у суду, односно непосредно у писарници.

     

    XИИИ/ Извршиће се ванредна дезинфекција пословних површина зграде суда, а  у складу са расположивим новчаним средствима обезбједити што већу количину дезинфекционих средстава. Радница на одржавању чистоће суда дужна је користити дезинфекциона средства.

     

    XИВ/ Потребно је да запосленици излазак из суда у току радног дана сведу на најмању могућу мјеру, а предсједница суда ће одмах донијети одлуку о организацији рада суда у вријеме трајања ванредне ситуације.

     

    XВ/Ова одлука ступа на снагу ОДМАХ те ће се примјењивати убудуће све до опозива исте тј. док се не остваре услови за рад суда без опасности од обољења запосленика.

     

    XВИ/ Ова одлука ће бити истакнута на згради суда те објављена на wеб страници суда и у средствима јавног информисања.

                                       

    Предсједница суда

     

    Наида Хубјер

    Одлуку доставити :

    1.      Свим упосленицима,

    2.      Wеб страница суда,

    3.      Улазни простор зграде суда и огласна табла.