• logo
  • osnovna stranica
  • Општински суд у Кисељаку

    Иди на садржај
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Позив на доставу понуда расвјетних тијела

    05.12.2024.

    Број: 49 0 Су 070939 24 Су

    Датум, 05.12.2024. године

     

     

    Назив уговорног тијела: Опћински суд у Кисељаку

    Адреса уговорног тијела: Жртава домовинског рата 9., 71250 Кисељак

    ИД број: 4236298520000

    Тел./факс: 030 879 331

    Емаил: кристина.трогрлиц@правосудје.ба

    Контакт особа: Кристина Трогрлић

     

     

    Назив понудитеља: свим заинтересираним странама

    Адреса понудитеља: /

     

     

    ПРЕДМЕТ: Позив на доставу понуде

     

    Уговорно тијело Опћински суд у Кисељаку покренуо је поступак јавне набаве путем изравног споразума за набаву услуге: набаву, испоруку и уградњу расвјетних тијела, процијењене вриједности 3.000,00 КМ без ПДВ-а, те упућује овај позив за доставу понуде сукладно чланку 87. став (3) Закона о јавним набавама.

     

    1.    ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВЕ:

    -          Лед панел БЛ ЛЕД 40W 840 4000лм, опални покров, 1000мА М1200 Лано 4     25 ком

    -          Лед дривер 40W 1000мА он/офф за Лед панеле серије Лано 4                                 25 ком

    -          Стропни надградни оквир за ЛЕД панел серије Лано 4                                                          25 ком

    -          Демонтажа постојећих свјетиљки те монтажа нових надградних ЛЕД панела, укључујући ситни неспецифични материјал                                                                                                        25 ком

    2.    УВЈЕТИ  НАБАВЕ

    Начин извршења: једнократно

    Трајање уговора: једнократно

    Рок извршења: до 31.12.2024.

    Рок важења понуде: не краће од 10 дана

    Мјесто извршења: зграда Опћинског суда у Кисељаку

    Рок плаћања: 30 дана по издавању рачуна.

    Начин плаћања: жирално.

     

    3.      КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА:

    Уговор се додјељује квалифицираном понудитељу који је понуди најнижу цијену.

     

    4.      САСТАВНИ ДИЈЕЛОВИ ПОНУДЕ

    Понуда мора најмање садржавати:

    1. Образац за достављање понуде из прилога (испуњен и потписан од стране понудитеља);
    2. Образац за цијену понуде из прилога (испуњен и потписан од стране понудитеља);
    3. Понудитељи требају бити регистрирани за предметну дјелатност;
    4. Потребно је доставити преслику актуалног извода из Судског регистра/Рјешење о обављању дјелатности и Увјерење за ИД број;
    5. Понуду понудитеља с меморандумом и појединачним цијенама.

     

     

    5.      РОК И НАЧИН ДОСТАВЕ ПОНУДЕ

    Понуђачи понуду могу доставити путем препоручене поште или на протокол Уговорног тијела. Понуда се доставља у затвореној куверти на адресу:

     

    Опћински суд у Кисељаку

    Жртава домовинског рата 9.

    71250 Кисељак.

     

    На предњој страни куверте је потребно назначити назив предмета набаве и назнаку „НЕ ОТВАРАЈ“, а на задњој страни назив понудитеља.

     

     

    Рок за доставу понуде је од 05.12. до 10.12.2024. године до 15.00 сати.

    Образац за доставу понуде у прилогу 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Приказана вијест је на:
    Пратећи документи
  • Образац за доставу понуде
  • 49 ПРЕГЛЕДА
    Копирано
    Повратак на врх

    Позив на доставу понуда расвјетних тијела

    05.12.2024.

    Број: 49 0 Су 070939 24 Су

    Датум, 05.12.2024. године

     

     

    Назив уговорног тијела: Опћински суд у Кисељаку

    Адреса уговорног тијела: Жртава домовинског рата 9., 71250 Кисељак

    ИД број: 4236298520000

    Тел./факс: 030 879 331

    Емаил: кристина.трогрлиц@правосудје.ба

    Контакт особа: Кристина Трогрлић

     

     

    Назив понудитеља: свим заинтересираним странама

    Адреса понудитеља: /

     

     

    ПРЕДМЕТ: Позив на доставу понуде

     

    Уговорно тијело Опћински суд у Кисељаку покренуо је поступак јавне набаве путем изравног споразума за набаву услуге: набаву, испоруку и уградњу расвјетних тијела, процијењене вриједности 3.000,00 КМ без ПДВ-а, те упућује овај позив за доставу понуде сукладно чланку 87. став (3) Закона о јавним набавама.

     

    1.    ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВЕ:

    -          Лед панел БЛ ЛЕД 40W 840 4000лм, опални покров, 1000мА М1200 Лано 4     25 ком

    -          Лед дривер 40W 1000мА он/офф за Лед панеле серије Лано 4                                 25 ком

    -          Стропни надградни оквир за ЛЕД панел серије Лано 4                                                          25 ком

    -          Демонтажа постојећих свјетиљки те монтажа нових надградних ЛЕД панела, укључујући ситни неспецифични материјал                                                                                                        25 ком

    2.    УВЈЕТИ  НАБАВЕ

    Начин извршења: једнократно

    Трајање уговора: једнократно

    Рок извршења: до 31.12.2024.

    Рок важења понуде: не краће од 10 дана

    Мјесто извршења: зграда Опћинског суда у Кисељаку

    Рок плаћања: 30 дана по издавању рачуна.

    Начин плаћања: жирално.

     

    3.      КРИТЕРИЈИ ЗА ДОДЈЕЛУ УГОВОРА:

    Уговор се додјељује квалифицираном понудитељу који је понуди најнижу цијену.

     

    4.      САСТАВНИ ДИЈЕЛОВИ ПОНУДЕ

    Понуда мора најмање садржавати:

    1. Образац за достављање понуде из прилога (испуњен и потписан од стране понудитеља);
    2. Образац за цијену понуде из прилога (испуњен и потписан од стране понудитеља);
    3. Понудитељи требају бити регистрирани за предметну дјелатност;
    4. Потребно је доставити преслику актуалног извода из Судског регистра/Рјешење о обављању дјелатности и Увјерење за ИД број;
    5. Понуду понудитеља с меморандумом и појединачним цијенама.

     

     

    5.      РОК И НАЧИН ДОСТАВЕ ПОНУДЕ

    Понуђачи понуду могу доставити путем препоручене поште или на протокол Уговорног тијела. Понуда се доставља у затвореној куверти на адресу:

     

    Опћински суд у Кисељаку

    Жртава домовинског рата 9.

    71250 Кисељак.

     

    На предњој страни куверте је потребно назначити назив предмета набаве и назнаку „НЕ ОТВАРАЈ“, а на задњој страни назив понудитеља.

     

     

    Рок за доставу понуде је од 05.12. до 10.12.2024. године до 15.00 сати.

    Образац за доставу понуде у прилогу