Шта је потребно за покретање поступка стечаја?
Документи који су потребни да би се покренуо поступак стечаја над правним лицем пред Окружним привредним судом Бања Лука су:
РБ |
Назив документа |
1. |
Приједлог за покретање поступка стечаја овјерен и потписан од стране правног лица и њеног законског заступника |
2. |
Рјешење о регистрацији правног лица (са свим обрасцима ако није електронски унешен у судски регистар правних субјеката) |
3. |
Биланс стања и успјеха правног лица (послиједњи завршни рачун) |
4. |
Увјерење Управе за индиректно опорезивање БиХ о упису у регистар обвезника индиректних пореза |
5. |
Потврда о регистрацији пореског обвезника Пореске Управе Републике Српске |
6. |
Потврде комерцијалних банака о стању рачуна правног лица |
7. |
Тачна адреса на коју се достављају судска писмена и контакт-телефон |
8. |
Доказ о уплати таксе за покретање поступка стечаја у износу од 100,00 КМ уплаћен на број рачуна 562-099-00000556-87 РЕПУБЛИЧКИ ЈАВНИ ПРИХОДИ-ТАКСЕ, врста прихода 722211, буџетска организација 1085001, општина 002. |
|
Напомена: Све ове потребне документе, покретач поступка је дужан доставити у два примјерка суду путем поште или лично на пријему поште у суду шалтери број 2 и 3. |
Уплата таксе се не односи на трошкове вођења поступка који се плаћају на депозитни рачун суда по рјешењу судије.