Шта је потребно за покретање поступка ликвидације?
Документи који су потребни да би се покренуо поступак ликвидације над правним лицем пред Окружним привредним судом Бања Лука су:
РБ |
Назив документа |
1. |
Приједлог за покретање поступка ликвидације овјерен и потписан од стране правног лица и њеног законског заступника |
2. |
Одлука о престанку рада правног лица овјерена код нотара или одлука о престанку рада као нотарска исправа ако има више оснивача правног лица |
3. |
Рјешење о регистрацији правног лица (са свим обрасцима ако није електронски унешен у судски регистар правних субјеката) |
4. |
Биланс стања и успјеха правног лица (послиједњи завршни рачун) |
5. |
Потврде комерцијалних банака о стању рачуна правног лица |
6. |
Потврда Управе за индиректно опорезивање БиХ о плаћеним обавезама индиректних пореза |
7. |
Потврда Пореске управе Републике Српске о плаћеним пореским обавезама |
8. |
Тачна адреса на коју се достављају судска писмена |
9. |
Контакт телефон особе са којом ће ликвидатор имати контакт |
10. |
Доказ о уплати таксе за покретање поступка ликвидације у износу од 100,00 КМ уплаћен на број рачуна 562-099-00000556-87 РЕПУБЛИЧКИ ЈАВНИ ПРИХОДИ-ТАКСЕ, врста прихода 722211, буџетска организација 1085001, општина 002. |
|
Напомена: Све ове потребне документе покретач поступка је дужан доставити у два примјерка суду путем поште или лично на пријему поште суда на шалтерима број 2 и 3. |
Уплата таксе се не односи на трошкове вођења поступка који се плаћају на депозитни рачун суда по рјешењу судије.